Missie en visie

Missie

Stichting Geven is Leven wil mensen laten ervaren dat geven levens verrijkt. We doen dat door het steunen van eenmalige, kleinschalige, kortlopende projecten met een maatschappelijk doel. De projecten vinden zowel plaats in Nederland als in het buitenland. We zien de nood in de wereld, maar willen onze ogen niet sluiten voor noden dicht bij huis. Als onafhankelijke stichting willen we de projecten concreet en tastbaar maken, zodat duidelijk zichtbaar is hoe een gift concrete impact maakt. De betrokkenheid van gevers kan, naast financieel, ook worden getoond in de vorm van tijd, energie en ambassadeurschap. Zo is een gever daadwerkelijk onderdeel van de beweging die Geven is Leven wil zijn. Al met al laten we zien dat geven zowel het leven van de ontvanger als de gever verrijkt.

Visie

Stichting Geven is Leven is een beweging die mensen wil inspireren om vreugdevol te geven, daar waar ons hart wordt geraakt door tastbare projecten.

Criteria

Stichting geven is leven heeft een aantal criteria waaraan projecten moeten voldoen. Klik hier om de criteria te lezen.